Rearrange

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 22:14:00

Bismillahirahmanirahim,
Assalamulaikum.

Alhamdulillah. Setelah bertangguh dan tangguh , akhirnya Allah izinkan juga. Terima kasih buat yang masih setia disini walaupun saya tak update sikit pun. Saya tak kemana pun, cuma sedikit keletihan yang menyebabkan kemalasan. Saya nak kembali secara berperingkat. Nanti nanti saya singgah lah mana mana blog, kadang saya ada je jenguk ikut phone cuma tak tinggalkan komen.


Kenapa tajuk 'rearrange', sebab saya rasa untuk 2 bulan pertama 2017 , saya rasa masih tunggang-langgang semuanya. Doakan saya, moga-moga saya masih diberi ruang untuk menulis dan memberi inspirasi ewah. Kalau tidak inspirasi sedikit sentuhan pun cukuplah, moga jadi ladang pahala buat saya nanti . Doakan. Jumpa lagi!

  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. Okey, saya masih setia. Hihi.
    InshaAllah, welcome back. Semoga menjadi saham akhirat. ;)

    ReplyDelete
  2. masih lagi menanti entri baru dari yana...:D

    ReplyDelete
  3. salams yana
    kak mieja datang menjenguk:)

    ReplyDelete
  4. akak pun singgah after so long.. mohon jangan merajuk =)

    ReplyDelete
  5. It's going to be end of mine day, but before finish I amm reading this enormous paragraph to increase my experience.

    ReplyDelete