GA

Kontest 'Siapa Nama Baby Hasrul Hassan' - RM300 Untuk Tekaan Tepat!

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 11:30:00

Bismillahirahmanirahim ,
Assalamualaikum.

Lama dah duk perati contest ni, tapi duk tangguh bawak ke hujung minggu nak buat entry, Suka suka je. Bab klue klue ni memang suka lah sangat carinya.


Siapa Nama Baby Hasrul Hassan




Klue dekat Facebook dan Google Plus,

  1. Kemas dalam bahasa arab
  2. Ada versi lelaki dan perempuan
  3.  Berkaitan dengan pelayaran
  4. Ritma nama anak anaknya sama
Anak -anak HH


  1. Hasif Amri, 
  2. Hasif Aqwa Zikri 
  3.  Haseena Humaira

HASIF NAJMI

Saya teka nama ni berdasarkan klue dan saya terlihat komen HH kat entry Hasif "Baru".


Moga Jadi anak soleh, ;)

Kalau rezeki menang kalau tak nak buat macam mana , bukan rezeki hehehe.

  • Share:

You Might Also Like

21 comments

  1. lama akak tak singgah jenguk TKK.. hehe..

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen..Sertai segmen tonton ucing nak try irama melayu.(^_^).

    ReplyDelete
  3. wah !! rajinnye dia join contest.. hee~ in shaa Allah.. memang tu.. ritma namanya pun lebih kurang sama.. sedap plak tu..

    ReplyDelete
  4. Saya kunci jawapan .. terima kasih ye

    ReplyDelete
  5. Tahniah, anda menang sebagai salah seorang peneka yang tepat, hadiah wang tunai RM100 untuk anda.

    Hubungi saya di FB atau email saya di blogger.hasrulhassan@gmail.com untuk tuntutan hadiah.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. semoga berjaya ckk..

    psssttt... terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #29. Blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2017/04/senarai-url-blog-29.html . Pemenang akan diumumkan pada 19/4/2017. (^_^)

    - Mia Liana

    ReplyDelete
  7. saya tag yana kat blue sky tag :D
    http://www.sofieadie.com/2017/05/blue-sky-tag-behind-blue-sky.html

    ReplyDelete