How To Say NO!

By THE KEHALUSAN KELEMBUTAN - 21:54:00

Assalamualaikum,


Sebenarnyakan tak tahu nak cerita kat siapa, jadi akhirnya saya pilih blog untuk tulis semuanya kasi lega sikit. Cerita harini berkisah tentang tajuk kat atas lah. Macam mana nak cakap no tu . 

Let's me explain, my situation, saya ni pesen kalau boleh nak bagi yang terbaik untuk semua orang. especially kesayangan-kesayangan saya lah. Tapi pada akhirnya, saya rasa sedih. Yelah kita manusia ada had kita takat mana. 

Tapi saya pulak jenis, memang susah nak keluarkan perkataan TIDAK tu. Saya nak semua orang happy, semua orang bahagia. Kadang-kadang saya rasa penat dan menangis. Sometimes saya anggap ini ujian yang boleh bawak saya dekat dengan Allah. Yelah kita punya had tu terbatas kan, pada Allah lah kita minta kan. Moga Allah permudahkan moga Allah tunjukkan jalan. 

"...bila seseorang itu hadir dalam hidup saya, dan bila saya mula menyayanginya, saya akan terus menyayanginya hingga akhirnya , no matter what happen.."

  • Share:

You Might Also Like

5 comments